Pointformedia - Webbureau

Wij

— Peter Postma

— Ons werk

— The wall

— Ben'r promotie dag

— Ontvangsthal

— P4M

— Sketch up

— De koffiehoek

— De receptie

— P4M

— Wijnand van der Weij

— Sterke

Internetpunt voor webproducten, websiteprojecten en webadvies

Pointformedia is in 2005 opgericht. Wij voelen ons goed als klein team van specialisten dat graag samenwerkt met andere specialisten om tot een perfect eindresultaat te komen.

P4M Webproducten Onze naam verwijst naar de beginperiode, waarin wij nog diverse mediaproducties produceerden. Inmiddels hebben wij ons gespecialiseerd in techniek op internet. Onze drijfveer is om techniek op internet toegankelijk te maken voor iedereen. Wij vinden dat het internet van nu vraagt om specialisten. Mensen die zich vastbijten in stukjes internettaart, zoals marketing, social media, vormgeving, techniek en strategie. Mensen waarvan je weet dat je op dat gebied het beste van het beste krijgt. Een enthousiaste gebruikerservaring en een concreet behaald resultaat is onze graadmeter voor succes. Voor onze opdrachtgevers en voor onszelf.

Wij hebben bewust de keuze gemaakt om als hecht team klein te blijven. Terwijl wij eerder het totaalpakket aanboden, ontwikkelen wij nu de techniek en onze gespecialiseerde partners de strategie, concept of vormgeving. Samenwerking is essentieel als het aankomt op creativiteit. Het is effectiever en zorgt voor een beter resultaat.

In het kort

  • Korte lijnen en heldere werkwijze
  • Intuitieve ideeën en producten
  • Duidelijke focus en specialist
  • Hoge kwaliteit en standaarden
  • Prettige samenwerking op basis van gelijkwaardigheid
  • 10 jaar ervaring op internet
  • Praktisch en doelgericht
  • Eerlijke prijzen

Kernwaarden

Wat we maken moet makkelijk werken, eenvoudig inzetbaar zijn en geen frustraties opleveren.

Wat we doen, doen we met een doel en sturen altijd op resultaat.

Wij zijn enthousiast over onze producten en willen onze klanten en partners net zo enthousiast maken.

We willen blijven ontdekken, nieuwe concepten bedenken, maken en uitrollen.

Resultaat? Wat bedoelen jullie nu precies?

Het is een vraag die vaak gesteld wordt; hoeveel resultaat behaal je met je internet strategie? Geen onbelangrijke vraag maar het antwoord daarop is vaak ontkennend of blijft achterwege. Is die vraag zo lastig te beantwoorden? Volgens ons niet. Resultaat is in onze ogen namelijk een inhoudsloos begrip zolang je er geen doel voor zet. Resultaat krijgt betekenis als je doel duidelijk is. Daarom formulieren we altijd een gezamelijk doel of meerdere doelen, bijvoorbeeld:

  • Meer offertes en informatie aanvragen verzamelen via je website
  • E-mailadressen verzamelen via je website om een mailinglijst op te bouwen
  • Je bedrijfsprocessen automatiseren via het internet
  • Meer boekingen via je website
  • Een hogere positie in de zoekmachines
  • Je dienstverlening en online positionering op het internet verbeteren
  • Terugbelnotities verzamelen via je website
  • Het direct online verkopen van een specifiek product of dienst 

 

Meer weten? We horen graag van je.

Heb je een vraag over onze webproducten, wil je coaching, webadvies, samenwerken of van onze expertise gebruikmaken in een internetproject? We helpen met plezier!